Обслуговуючі або додаткові бізнес-процеси призначені для виконання основних процесів та функціонування інфраструктури вашої компанії. Такі бізнес-процеси відповідають в першу чергу за результат і створюють необхідні умови для протікання основних процесів.

Обслуговуючі процеси забезпечують ресурсами всі бізнес-процеси організації та створюють додану вартість для продукту відповідно до своїх особливостей. Якщо основні процеси бізнесу – це завжди про цінність, то додаткові – це про вартість. В тому числі, про збільшення собівартості продукту.

Специфіка додаткових процесів полягає в тому, що їх можна не деталізувати одразу, але потрібно завжди розуміти, що ці процеси є у вашій компанії, аби з часом їх формалізувати.

Існує певна тенденція, що під час звільнення з компанії працівники вказують основною причиною свого рішення нерозуміння правил гри. Вони не розуміли яким чином приймаються рішення, виплачуються премії, оформляються відпустки та інше. Тому, речі які вам зараз можуть здаватися простими й примітивними, дуже сильно впливають на комфорт окремих працівників чи команди.

Навести лад з обслуговуючими процесами потрібно й тим компаніям, які планують передати частину функцій на аутсорс. Адже треба чітко розуміти, що саме ви хочете отримати від зовнішнього спеціаліста. Зазвичай такі працівники легко можуть виконувати завдання лише в тому випадку, коли розуміють ваші очікування.

Наші фахівці рекомендують записати для себе як базову структуру процесу, так і свої плани щодо його деталізації. Варто розуміти, що кожен проект та бізнес є унікальним, тому не вигадуйте процеси чи копіюйте чужі.  Прописуйте як ви хочете аби даний процес надалі працював в рамках вашого бізнесу. Фіксуйте певні показники до яких прагнете прийти й постійно працюйте над покращенням своїх результатів.

Команда Manageable завжди готова допомогти вам з систематизацією бізнес-процесів, просто напишіть нам чи зателефонуйте.

Коментар
admin
Share
This