Обслуговуючі або додаткові бізнес-процеси призначені для виконання основних процесів та функціонування інфраструктури вашої компанії. Такі бізнес-процеси відповідають в першу чергу за результат і створюють необхідні умови для протікання основних процесів.
Згадаєте, як на касах самообслуговування вас переконували, що це експрес-каса. Як кондуктори тролейбусів запевняють пасажирів, що електронна система оплати буде працювати на користь шахраїв. Як ви п’ятнадцять хвилин намагались знайти
У кожного бізнесу є свої процеси, але не всі розуміють, як зробити їх максимально ефективними. Власники чи керівники підприємств звертаються до нас за описом та оптимізацію, коли стикаються з конкретною
Основні бізнес-процеси показують суть вашого бізнесу. Вони формують той результат за який готові платити ваші клієнти. Саме основні процеси  створюють цінність для ваших клієнтів. Варто зауважити, що з ростом вашого бізнесу
Важливим кроком в адаптації описаних та оптимізованих бізнес-процесів в роботу є вміння їх правильно використовувати та “читати”. Практика показує, що найбільш зручним варіантом для опису та “читання” процесів є графічний
Бізнес-процеси – це інструмент розвитку організації, тому робота над ним потребує максимального включення команди та чітко виділеного часу. Початковим етапом роботи над бізнес-процесами є їх опис. Кожна компанія підходить до
На початку  2019 року Manageable розпочала співпрацю з професіоналами в сфері ІТ-рекрутингу Indigo – Tech Recruiters. Компанія входить в трійку рекрутинг-експертів за результатами опитування HR-IT співтовариства України.
Бізнес – це живий організм. Його безперебійна робота залежить від правильно сформованої структури та взаємодії.  Тому, перш ніж запускати власний бізнес або ж розпочинати систематизацію вже існуючого, варто зрозуміти як
Життя консультантів з опису та оптимізації бізнес-процесів наповнене жартами та кумедними моментами. Сьогодні вирішили поділитись з вами найбільш казусними ситуаціями та неординарними запитами, які надходили до фахівців Manageable.
Бізнес-процес — це сукупність дій, які повторюються у часі й мають на меті створення цінностей для внутрішніх та зовнішніх клієнтів. Їх не можна розглядати окремо від організації як системи. Бізнес