Зміни в бізнес-процеси: де шукати та як впроваджувати інновації
Систематизація бізнес-процесів – це перманентний процес. Відповідно до того як росте і розвивається компанія, зміни потребують і бізнес-процеси. Після опису та оптимізації процесів наші клієнти прагнуть запустити в компанії культуру
Як зробити наради ефективними
Найбільш цінний актив будь-якої компанії – це її працівники та їх час. Марнування зусиль команди для проведення частих і не зовсім ефективних нарад впливає не тільки на фінансові показники компанії,
Опис процесів на етапі створення власної справи – це інвестиція в майбутнє. Адже описані на старті процеси легше оцінювати та трансформувати відповідно до потреб бізнесу. Якщо ви тільки почали власну
Описавши та оптимізувавши один з бізнес-процесів ви починаєте думати, яким чином запускати описаний процес в реальне життя. Ця процедура має свою специфіку та відбувається в кілька етапів.
Обслуговуючі або додаткові бізнес-процеси призначені для виконання основних процесів та функціонування інфраструктури вашої компанії. Такі бізнес-процеси відповідають в першу чергу за результат і створюють необхідні умови для протікання основних процесів.
Згадаєте, як на касах самообслуговування вас переконували, що це експрес-каса. Як кондуктори тролейбусів запевняють пасажирів, що електронна система оплати буде працювати на користь шахраїв. Як ви п’ятнадцять хвилин намагались знайти
У кожного бізнесу є свої процеси, але не всі розуміють, як зробити їх максимально ефективними. Власники чи керівники підприємств звертаються до нас за описом та оптимізацію, коли стикаються з конкретною
Засновниця та керівниця Manageable – агенції з опису та оптимізації бізнес процесів проведе воркшоп «Бізнес-процеси: що треба знати управлінцю?» для львівських підприємців та керівників.
Основні бізнес-процеси показують суть вашого бізнесу. Вони формують той результат за який готові платити ваші клієнти. Саме основні процеси  створюють цінність для ваших клієнтів. Варто зауважити, що з ростом вашого бізнесу
Важливим кроком в адаптації описаних та оптимізованих бізнес-процесів в роботу є вміння їх правильно використовувати та “читати”. Практика показує, що найбільш зручним варіантом для опису та “читання” процесів є графічний