Бізнес-процеси – це інструмент розвитку організації, тому робота над ним потребує максимального включення команди та чітко виділеного часу. Початковим етапом роботи над бізнес-процесами є їх опис. Кожна компанія підходить до
На початку  2019 року Manageable розпочала співпрацю з професіоналами в сфері ІТ-рекрутингу Indigo – Tech Recruiters. Компанія входить в трійку рекрутинг-експертів за результатами опитування HR-IT співтовариства України.
Бізнес – це живий організм. Його безперебійна робота залежить від правильно сформованої структури та взаємодії.  Тому, перш ніж запускати власний бізнес або ж розпочинати систематизацію вже існуючого, варто зрозуміти як
Життя консультантів з опису та оптимізації бізнес-процесів наповнене жартами та кумедними моментами. Сьогодні вирішили поділитись з вами найбільш казусними ситуаціями та неординарними запитами, які надходили до фахівців Manageable.
Бізнес-процес — це сукупність дій, які повторюються у часі й мають на меті створення цінностей для внутрішніх та зовнішніх клієнтів.
Бізнес-процес — це сукупність дій, які повторюються у часі й мають на меті створення цінностей для внутрішніх та зовнішніх клієнтів. Їх не можна розглядати окремо від організації як системи. Бізнес
Фахівці Manageable працюють над описом та оптимізацією процесів не тільки бізнесових установ, а й соціальних підприємств та громадських організації. Ця категорія клієнтів дедалі частіше звертається до нас з питаннями в
Більшість з нас проходила через процес звільнення. Хтось як керівник, якому доводилось звільняти підлеглого, хтось як співробітник, якого звільняють. Погодьтесь, приємного мало. Фахівці Manageable впевнені, що зробити цей процес менш “болючим”
Як налагодити бізнес-процеси в компанії так, щоб результати роботи були максимально ефективними? Яким має бути менеджмент підприємства, аби прийняття важливих рішень відбувалося швидко, а кількість задоволених клієнтів зростала і множилась?
Економіка змінилася, наші показники теж повинні змінитися. У Другій ері машин ми все більше й більше думаємо про ідеї, а не про речі […] Іронія інформаційної епохи полягає в тому,