1 аудит (1)

АУДИТ ТА АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

 

Аудит дає можливість подивитися на бізнес через призму створення ланцюжка цінності для клієнта та визначитись з основними та обслуговуючими процесами компанії. Фактично, під лупою вивчається ваш бізнес та аналізуються всі його поточні робочі процеси з точки зору операційної діяльності для визначення причин та наслідків…

ОПИС БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

Опис бізнес-процесів – це підготовка ретельної документації, тобто детальних блок-схем процесу. Маючи такий інструмент всі співробітники (нові працівники особливо), можуть виконати роботу без сторонньої допомоги. Опис – це карта бізнесу через призму процесів і взаємодій. Завдяки вивченню та аналізу існуючої документації, а також під час зустрічей з власниками процесів і їх учасниками, формується графічне зображення процесу яким він є.

2 опис як є
3 оптимізація (1)

ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

Аналіз процесів компанії з перспективою їхнього покращення, можливості масштабування та росту. Як мінімум, оптимізація дозволить ліквідувати неефективні кроки, розподілити обов’язки, підняти рівень контролю за процесами, виявити ланцюжок цінності для клієнта в послугах. В залежності від напрямку роботи компанії, для оптимізації бізнес-процесів можуть бути залучені різні підходи, впроваджені конкретні методології або їхнє поєднання для отримання синергетичного ефекту.

ВИБІР СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ, СУПРОВІД ВПРОВАДЖЕННЯ

Щоб не заблукати у великій кількості різноманітних технологічних пропозицій (класи систем: ERP, BPM, BPMS, ECM, CRM і т.і), експерт MANAGEАBLE знайде саме під потреби клієнта індивідуальне рішення, яке міститиме як одну систему, так і об’єднання кількох систем з різними модулями. Разом з клієнтом проводиться тендер на вибір системи автоматизації та підрядника, що може реалізувати даний проект

20180305-5204 (1)
5 навчання

НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

«Люди вирішують все» – фраза керівників, які опікуються кадрами у компаніях, як завжди актуальна і дієва. Отже, щоб у Вашій організації зміни стали реальністю і принесли бажані результати, окрім впроваджених інструкцій, описаних методологій, потрібно, щоб команда, тобто всі учасники процесу, мали повне розуміння: що відбувається, для чого, як саме потрібно робити конкретну роботу, куди рухаємося, на які результати очікує керівництво. Тобто має бути свій зрозумілий базовий глосарій і певний набір стартових знань, а також ділові ігри для реалізації.