Це аналіз процесів компанії з перспективою їхнього покращення, можливості масштабування та росту. Оптимізація дозволить ліквідувати неефективні кроки, розподілити обов’язки, підвищити рівень контролю за процесами, виявити ланцюжок цінності для клієнта в послугах. У залежності від напрямку роботи компанії, для оптимізації бізнес-процесів можуть бути залучені різні підходи, впроваджені конкретні методології або їхнє поєднання для отримання синергетичного ефекту.

ЩО ЦЕ ТАКЕ

Оптимізація бізнес-процесів – це найважливіший процес на шляху до побудови ефективного та стабільного бізнесу. Від того наскільки вдало буде проведено оптимізацію залежить розподіл обов’язків та ресурсу між усіма учасниками процесу. Вдала оптимізація дозволяє підвищити рівень контролю за процесами та виявити ланцюжок цінності для клієнта в послугах. Крім того, відбувається спрощення внутрішньої комунікації й створюються фіксовані “правила гри” для кожного працівника компанії. А також запуск проекту щодо оптимізації дозволить компанії постійно отримувати нові ідеї та показники, що ще варто змінити і доповнити в роботі компанії.

ОПТИМІЗАЦІЯ ПОТРІБНА, ЯКЩО ВИ:

  • незадоволені режимом спонтанного бізнесу у компанії;
  • хочете бачити процеси більш системно і прозоро;
  • вважаєте, що компанія потребує більшої ефективності;
  • бачите, що масштаб компанії зростає й необхідно оперативно засновувати представництва, запускати нові напрямки, залучати нових працівників;
  • хочете покращення діючого процесу в значній мірі, але в рамках поточної ідеології;
  • хочете підготувати компанію до автоматизації.

ЯК ВИКОНУЄТЬСЯ РОБОТА

  1. Керівництво компанії та експерт MANAGEАBLE обирають підхід до оптимізації бізнес-процесів.
  2. Формується перелік ініціатив та конкретних дій, які необхідно реалізувати для досягнення бажаного результату.
  3. Експерт MANAGEАBLE розробляє план проекту з оптимізації і впровадження змін у компанії.
  4. Відбувається запуск процесного офісу через робочі групи
  5. Наявні процеси компанії аналізуються, після чого надаються пропозиції щодо їх змін з обґрунтуванням ефекту від їх впровадження.

 

Запорука ефективних змін – це гарна комунікація та залученість до проекту працівників різних рівнів.

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ:

  • прозорість діяльності;
  • кожен працівник компанії розуміє свій вплив на процеси компанії;
  • ідею проекту для збору ініціатив щодо покращення бізнесу від працівників;
  • можливість удосконалення роботи, порядку оплати та нормування праці співробітників  тощо;
  • можливість свідомо обирати, що й де саме потрібно автоматизувати (автоматизація необхідна лише для процесів, які значною мірою впливають на фінансові показники та прибуток компанії чи є часто повторюваними);
  • співробітники отримують краще розуміння цілей компанії, зростає якість управління організацією;
  • покращення якості кінцевого продукту.