Аншлаг чи хаос: як виявити проблеми з процесами у святковий період

Аншлаг чи хаос: як виявити проблеми з процесами у святковий період

Не можете додзвонитись до улюбленого ресторану аби забронювати столик для новорічної вечері? Магазин подарунків досі не підтвердив ваше різдвяне замовлення? “Передноворічний аншлаг”, – скажете ви. “Неоптимізовані процеси”, – впевнено констатує команда Manageаble.

Зазвичай подарункові магазини, які не входять до великої мережі, призначають одного працівника відповідальним як за живий продаж товарів, так і за прийом онлайн-замовлень. Відповідно, надмірна кількість офлайн клієнтів, призводить до того, що онлайн ніхто не відповідає.

Якщо ж це мережа магазинів з спільним складом чи кількома складами, то працівники можуть не знати, що реально є на складі, адже не кожен мережевий магазин практикує створення єдиного доступу до бази складу для всіх працівників.

Причиною казусів можуть бути не лише проколи, а й надто гарно виконана робота. Наприклад, маркетологи компанії нагенерували стільки лідів, що персонал фізично не встигає їх опрацювати. В такому випадку, варто мати резервний персонал для “гарячих” сезонів й річний план по росту і спаду активності клієнтів.

Збій з замовленням столика у ресторані може бути наслідком більш глибоких проблем. Наприклад, відсутність потрібних інгредієнтів для ексклюзивних страв істотно впливає на кількість вільних столиків в той чи інший період часу.

Адже надто довге очікування ексклюзивної страви клієнтом Х, означає, що він довше перебуватиме в закладі, й затримуватиме заброньований іншими гостями столик. Тоді персоналу доведеться розбиратись з цією ситуацією, й навряд чи в них буде час відповісти на ваш дзвінок. Тому, закупівля товару для ресторану має базуватись на розумінні скільки відвідувачів ми чекаємо і яка буде загрузка. Для цього необхідно враховувати і сезонність, і точкові свята, і погоду на вулиці, адже є заклади, в яких під час дощу чи снігу повний аншлаг.

В період пікових навантажень ресторанам варто давати знижки на страви з собою, щоб не втрачати і не розчаровувати клієнтів, які вже готові щось придбати.

Також важливим питанням є збільшенням оборотності столів – це про швидкість роботи офіціантів, кухню, бар, автоматизацію робочого місця офіціантів та ін. Все це може істотно допомогти в побудові стабільного бізнесу й збільшити кількість щасливих та ситих клієнтів.

Хочете, аби ваш бізнес працював без збоїв? Команда Manageble до ваших послуг. Звісно, ми не новорічні ельфи, й навряд чи встигнемо налагодити ваші процеси за кілька днів до свят. Проте, радо поспілкуємось з вами у 2020 році.

Коментар
admin
Share
This