Аби зрозуміти, яку користь описані бізнес-процеси можуть принести вашому бізнесу варто поглянути на них з точки зору різних стейкхолдерів.

Користь для власника

Тут описані процеси можуть дати більше свободи, адже їх налагодження та відточення вивільняє час керівника для пошуку нових можливостей та побудови стратегії організації. Описані бізнес-процеси дають розуміння як розвивати вашу компанію. Ви бачите повну картинку свого бізнесу й розумієте, де ваші сильні сторони, а над чим варто працювати.

Користь для управлінців

Описані бізнес-процеси допомагають власникам чітко формулювати свої очікування від управлінців. Останні, у свою чергу, зможуть легше досягати поставлених цілей в рамках вибудуваної стратегії організації.

Користь для працівників

Кожен співробітник розумітиме загальні “правила гри” та свою конкретну роль в даній організації. Описані бізнес-процеси дають змогу вивільнити час працівників для виконання креативних та складних задач. Кожен член команди бачитиме не тільки своє місце, а й свій вплив на кінцевий результат.

Користь для клієнтів

Про користь описаних бізнес-процесів для клієнтів бізнесу можна розповідати багато. Ключовим аспектом є те, що клієнти завжди будуть повертатися до вас, якщо вони будуть отримувати зрозумілі послуги чи продукти зі сталою якістю. Описані бізнес-процеси роблять вашу організацію більш прозорою, що дозволяє клієнтам побачити, як ви розвиваєте свій бізнес та реагуєте на їх фідбеки.

Хочете першими дізнаватись про те, які процеси гальмують ваш бізнес та як підготуватись до державних вихідних, підписуйтесь на сторінку Manageable в Facebook.

Коментар
admin
Share
This