Як агенція Manageable адаптувала робочі процеси на час карантину

Карантин вплинув на робочі процеси всіх без винятку. Ви й самі, мабуть, не раз вже чули від колег чи друзів про те, що дистанційний режим ніби і вивільнив час, проте роботи стало в рази більше. Більше комунікацій, адже тепер ми потребуємо більше часу на узгодження та налаштування наших процесів, більше вебінарів та online-тренінгів, запуск нових процедур тощо. Все це вимагає неабияких сил, в той же час розуміння своїх процесів дає можливість їх досить швидко адаптувати на новий лад.

Цифрова агенція Postmen провела дослідження, згідно якого 92% з 802 респондентів заявили, що карантин значно вплинув на їхнє життя. Цікаво, що люди з низьким доходом стали працювати менше, в той час як люди, котрі заробляють від 20 тис. грн на місяць, заявили про те, що стали працювати значно більше.

Розповідаємо і ми, як змінились робочі процеси за цей період. З початком карантину вся наша робота перейшла в online-режим. На щастя, жоден проєкт не зупинився. Online-режим був доволі категоричним, тож зовсім скоро ми опанували кілька нових інструментів для роботи. 

Тренінги, вебінари, а також регулярні сесії з нашими клієнтами наразі відбуваються в Zoom. Ми підрахували, що за час карантину, ми провели щонайменше 144 зустрічі в Zoom!

Ми поважаємо корпоративні правила клієнтів і їх побажання по безпеці нашої роботи, тож серед інструментів для online-зв’язку в нас наразі Zoom, Skype, Google Meet та Microsoft Teams в залежності від політик інформаційної безпеки замовників.

Ми працюємо над описом та оптимізацією бізнес-процесів за допомогою стікерів і в цьому нам в нагоді прийшлись сервіси Google Jamboard та Miro. Під час тренінгів для напрацювання навичок наш робочий процес в Jamboard має такий вигляд: 

Для візуалізації процесів використовуємо сервіси Draw.io та Bizagi. Робота в останньому має такий вигляд:

І, звісно, не перестаємо радіти тому, наскільки за цей час прокачали навички online-фасилітації. Ділимось фотографією нашого найбільш позитивного тренінгу, який провели 28-29 квітня для підприємців з Києва, Полтави, Дніпра, Сум, Прилук, Івано-Франківська, Харкова, Чернігова та Вінниці.

Коментар
admin
Share
This