Згадаєте, як на касах самообслуговування вас переконували, що це експрес-каса. Як кондуктори тролейбусів запевняють пасажирів, що електронна система оплати буде працювати на користь шахраїв. Як ви п’ятнадцять хвилин намагались знайти банківського консультанта, коли термінал для оплати рахунків видав помилку. Кожен з цих випадків свідчить про те, що на етапі імплементації процесу не було враховано навчання персоналу.

 Більшість сучасних бізнесів прагне максимально автоматизувати процеси й рухатись в ногу з часом. Проте, значна кількість процесів все одно відбувається за участі чи під контролем людини, а їх ефективність залежить від професійних якостей працівника.

Менеджери чи власники бізнесу часто нівелюють роль працівників в проектах з автоматизації чи оптимізації. Сприймаючи встановлення експрес-кас чи терміналів, як фінальну точку проекту з автоматизації.

Проте, самі по собі вони не мають жодної цінності, якщо їх не використовує клієнт. З цього моменту ключову роль в успішності інновації відіграють консультанти. В деяких випадках консультанта можна замінити інструкцією до дій, як наприклад при використанні банкоматів, але такий механізм підходить не кожному бізнесу.

Фахівці Manageable добре знають, що навіть найбільш вдало оптимізовані процеси не дадуть очікуваних результатів, якщо не пояснити команді, як і для чого ними користуватись. Оптимізуючи процеси клієнтів ми завжди акцентуємо увагу на необхідності навчання персоналу, адже спільне бачення – це перший крок до системної роботи.

Помітили подібну проблему в своєму бізнесі, але не впевнені, як покращити ситуацію? Довірте цю справу експертам Manageable. Переходьте за посиланням і замовте навчання для своєї команди вже сьогодні. 

Коментар
admin
Share
This