Зміни в бізнес-процеси: де шукати та як впроваджувати інновації

Систематизація бізнес-процесів – це перманентний процес. Відповідно до того як росте і розвивається компанія, зміни потребують і бізнес-процеси. Після опису та оптимізації процесів наші клієнти прагнуть запустити в компанії культуру покращення, аби будь-які зміни ставали частиною еволюційного шляху, а не стресом для команди. Тож, ми підготували кілька порад для бізнесів, які вже систематизували процеси й прагнуть правильно їх вдосконалювати.

Пошук інформації

Черпати ідеї щодо внесення змін в наявні процеси можна з багатьох джерел. Проте, рекомендуємо почати з найбільш простих та корисних форматів. 
Підсумки по проекту чи проміжному етапу реалізації. Тут ви можете врахувати відгуки та думки як команди клієнта, так і власних працівників. Якщо ви не ведете проектну роботу, то цю роль можуть взяти на себе регулярні або вибіркові опитування щодо взаємодії з клієнтами.
Проходження випробувального терміну нового працівника є непоганим періодом, аби дізнатись його враження про роботу компанії. В нових працівників абсолютно не зашорений погляд і при доброму кліматі в колективі можна отримати безліч ідей.
Не менш плідним джерелом для збору даних є фінальна розмова під час звільнення працівників. При правильному підході можна отримати надзвичайно цінну інформацію про “вузькі місця” чи проблеми в роботі, яку співробітник волів тримати при собі в період роботи.
Створити системи збору ідей та побажання працівників. Можна зробити електронну чи фізичну скриньку, куди кожен працівник може написати ідеї, що і де варто змінити. Це ще й непоганий інструмент для поліпшення внутрішнього клімату команди.

Імплементація ідей

Проте, збір даних з різних джерел – це лише вступна частина роботи над трансформацією процесів. Найбільш важливим етапом є опрацювання та імплементація інновацій. Для найбільш ефективного впровадження інновацій та креативних ідей роботу з вхідною інформацією можна розділити на кілька етапів.

  1. Обрати метод збору ідей.
  2. Створити і наповнювати реєстр всіх ідей.
  3. Запанувати частоту розгляду ідеї та звернень.
  4. Створити і донести до відома всіх працівників критерії за якими приймається чи відхиляється ідея. Наприклад, час на впровадження, вартість внесення змін і потенційний ефект.
  5. Інформувати ініціатора ідеї про результати розгляду або підключати його до обговорення
  6. Показувати працівникам ідеї які вже подано та залучати до обговорення.
  7. Комунікувати з командою проміжні результати від впровадження їх ідей.

Пам’ятатйе, якщо описати процес внесення змін в бізнес- процеси й вдало запустити його в роботу, то ви отримаєте простий та зрозумілий алгоритм для збору та обробки цікавих ідей та інновацій. Створюючи можливості для трансформації важливо не розглядати одну ідею окремо від всієї моделі процесів. Потрібно розуміти як ця зміна може зачепити роботу всього бізнесу, тому всі процеси повинні бути не тільки описаними, а й реально використовуватись вашою командою під час роботи.

Потребуєте допомоги в систематизації бізнес-процесів? Команда Manageable завжди готова допомогти. 

Коментар
admin
Share
This